* αντικαπιταλιστική επαναστατική σελίδα * ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ! * ΤΟ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ * ΟΙ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΟΥΣ * Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ * Για επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΣΤΑΤΗΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Από το Γενικό Κρατικό Νίκαιας όπου νοσηλεύεται, με σοβαρούς κινδύνους για τη σωματική ακεραιότητά της σύμφωνα με την ιατρική γνωμάτευση, η Εύη Στατήρη, απεργός πείνας από τις 14 Σεπτεμβρίου, γράφει…

ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΣΤΑΤΗΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Οι ώρες μέσα στο δωμάτιο του Νοσοκομείου που βρίσκομαι κλειδωμένη περνάνε αργά , νοιώθοντας το σώμα μου μέρα με τη μέρα να φθείρεται ..Κάθε τόσο ακούω τα αποτελέσματα των εξετάσεων που συνεχώς είναι και πιο άσχημα ..

Χτες το απόγευμα για 2 ώρες αυτή η φθίνουσα πορεία του σώματός μου σταμάτησε , καθώς όλοι εσείς οι σύντροφοι που βρεθήκατε κάτω από το παράθυρό μου με γεμίσατε δύναμη..

Με το βλέμμα στραμμένο προς την ελευθερία , ας πορευτούμε με οδηγό την αξιοπρέπεια .

Ως τη νίκη…

Υ.Γ. 1 Μια ζεστή αγκαλιά στον απεργό πείνας σύντροφό μου Γεράσιμο Τσάκαλο που στέκεται αλληλέγγυος στο πλευρό μου.

Υ.Γ.2 Χαιρετίζω όλες τις κινήσεις αλληλεγγύης που έχουνε γίνει μέχρις στιγμής σε Ελλάδα και εξωτερικό . Σύντροφοι μου δίνετε δύναμη..

Υ.Γ.3 Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όσες φυλακές της χώρας έχει διαταραχτεί η μίζερη καθημερινότητα , στεκόμενες αλληλέγγυες στον αγώνα μου.

Εύη Στατήρη

Γ.Κ.Ν.Νίκαιας

18η μέρα απεργίας πείνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου