* αντικαπιταλιστική επαναστατική σελίδα * ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ! * ΤΟ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ * ΟΙ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΟΥΣ * Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ * Για επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Ανυπότακτος Μαθητής : ΜΕ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ!

Μετά τις πολύ δυναµικές µας κινητοποιήσεις στο Υπουργείο Παιδείας, την πανεκπαιδευτική πορεία στην Αθήνα, αλλά και τις κατά τόπους κινητοποιήσεις στις περιοχές µας, ήρθε η ώρα να οργανωθούμε όλοι µαζί σαν µια γροθιά! Δεν τροµοκρατούµαστε από τις απειλές διευθυντών και δεν υποτασσόμαστε σε αυτούς που µας θέλουν φοβισµένους και σκυφτούς ώστε να καταστρέφουν ανενόχλητοι το µέλλον µας. Επιλέγουµε τον αγώνα διαρκείας ενάντια στο «νέο Λύκειο», την Τράπεζα θεµάτων, αλλά και ενάντια στα λαµόγια τις κυβερνήσεις και τους επιχειρηματίες που καταστρέφουν την παιδεία.


Τώρα είναι η στιγµή να κάνουµε Γενικές Συνελεύσεις στα σχολεία µας, να κάνουµε Συντονιστικά Σχολείων στις περιοχές µας που θα µας βοηθήσουν να οργανώσουµε καλύτερα τον αγώνα µας!
Συντονισµένα από σήµερα κιόλας να ξεκινήσουµε καταλήψεις διαρκείας, να βγούµε στους δρόµους µαχητικά. Να µη µείνουµε στη σηµερινή διαδήλωση!

Επόµενο ραντεβού η 6 Νοέµβρη, µαζί µε τους φοιτητές που θα κατέβουν από όλη την Ελλάδα! Και ξανά και ξανά µέχρι τη νίκη!

Να αναγκάσουµε την κυβέρνηση και τον υπουργό παιδείας, αφού δε θέλουν να µας ακούσουν να µας φοβηθούν! Γιατί µαζί µε το «νέο λύκειο» που µας φτιάχνουν θα στείλουµε κι αυτούς στον αγύριστο!

Παλεύουµε αποφασιστικά, µαχητικά και µε διάρκεια για:

  • Ανατροπή της χούντας κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ. Εξέγερση για να τους διώξουµε και να επιβάλλουµε µε τους αγώνες µας τις δικές µας ανάγκες!
  • Όχι στο ταξικό σχολείο της αγοράς, της κατάρτισης και της τυποποιηµένης γνώσης – Ανατροπή του «νέου Λυκείου» και της τράπεζας θεµάτων.
  • Ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο για όλους και ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση και την έρευνα σε όλες τις βαθµίδες της εκπαίδευσης χωρίς ταξικούς και εξεταστικούς φραγµούς.
  • Όχι στην παιδεία για λίγους και εκλεκτούς!
  • Διεύρυνση των δηµοκρατικών δικαιωµάτων-τα σχολεία µας άσυλο για τους αγωνιζόµενους µαθητές και εκπαιδευτικούς – καµία παρουσία της αστυνοµίας στα σχολεία µας και τις κινητοποιήσεις µας.
  • Κατοχύρωση συχνών γενικών συνελεύσεων των µαθητών χωρίς την παρέµβαση υπουργείου ή διευθυντών.
  • Όχι στην παιδική εργασία και την µαθητεία.
  • Μόνιµη και σταθερή δουλειά για όλους τους καθηγητές µας και συλλογική σύµβαση εργασίας για κάθε νέο που µπαίνει στην αγορά εργασίας – Μαζικούς διορισµούς. Ενισχυτική διδασκαλία µε διορισµό καθηγητών.
  • Έκτακτη οικονοµική ενίσχυση των σχολείων – Καµία συγχώνευση/κατάργηση σχολείου – 20 µαθητές στο τµήµα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 µαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
  • Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση!
  • Για τους µαθητές της Α΄ Λυκείου να ισχύσει το παλιό σύστηµα προαγωγής, µε το οποίο βγήκαν τα αποτελέσµατα της Β΄ και της Γ΄ Λυκείου.
  • Οι βαθµοί της Α΄ Λυκείου να µην προσµετρήσουν για την εισαγωγή των µαθητών στην τριτοβάθµια εκπαίδευση.
  • Να καταργηθεί ο αντιεκπαιδευτικός νόµος 4186/13, που µετατρέπει το Λύκειο σε εξεταστικό κέντρο και θεσµοθετεί τη µεταγυµνασιακή κατάρτιση και τη µαθητεία.
  • Να καταργηθεί το ηλεκτρονικό σύστηµα παρακολούθησης των σχολείων “myschool”.

ΟΛΟΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 6/11 ΣΤΙΣ 14:00
ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ (σταθμός µετρό «Πανεπιστήµιο»)

ΑΝΥΠΟΤΑΧΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

1 σχόλιο:

  1. Σας παραθέτουμε ένα κείμενο από το 15μελές Συμβούλιο του 3ου Λυκείου Άρτας, που αφορά τον αγώνα τους και απευθύνεται σε όλους εμάς:



    Προς όλους.

    Σας μιλάμε εμείς, τα παιδιά σας, οι πλέον σκληρά εργαζόμενοι.

    Δεν παραπονιόμαστε γι’ αυτό. Δεν μας κουράζει η εκπαίδευση.

    Την θέλουμε, την χρειαζόμαστε.

    Ζητάμε την μόρφωση για να γίνουμε πολίτες, χρήσιμοι στον εαυτό μας και στην κοινωνία.

    Όμως, η πολιτεία αντί να μας βοηθήσει, βάζει εμπόδια και τρικλοποδιές. Ίσως να μην μας θέλει όλους μορφωμένους.

    Έρχεται το νέο σύστημα του λυκείου με την τράπεζα θεμάτων.

    Το σύστημα αυτό κάθε άλλο παρά αναπτύσσει την κριτική σκέψη μας, ο οποίος θα πρέπει να είναι ο βασικός στόχος του σχολείου.

    Προωθεί τη βαθμοθηρία, δηλαδή οι μαθητές από την πρώτη λυκείου κιόλας προσπαθούμε σκληρά, για να φτάσουμε την καλύτερη απόδοση που θα μπορούσαμε να έχουμε σε όλα τα μαθήματα.

    Όλη αυτή όμως η προσπάθεια μας γίνεται με στόχο ένα «20» και όχι την ουσιαστική γνώση.

    Δεν μας αφήνονται περιθώρια να κοιτάξουμε πίσω από τις σελίδες των βιβλίων, και όποιος αποπειραθεί θεωρείται αλλόκοτος και ενοχλητικός.

    Μαθητές και καθηγητές γίνονται πιόνια στα χέρια ενός αναλυτικού προγράμματος, εργαλεία προκαθορισμένων οδηγιών.

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΥΝΝΟΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ.

    Χάνεται κάθε δικαίωμα διαχείρισης της «ύλης» από τον καθηγητή, ο οποίος δεν είναι πλέον σε θέση να την «μεταλλάξει» με βάση τις ιδιαιτερότητες των μαθητών.

    Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να τρέχουν μαθητές και καθηγητές πίσω από ένα πολύ μεγάλο όγκο πληροφοριών, αναγκασμένοι να καταφεύγουν σε φροντιστήρια επιβαρύνοντας την δύσκολη οικονομική κατάσταση των περισσότερων-δυστυχώς- ελληνικών οικογενειών με στόχο να ολοκληρώσουν αυτή την πολυπόθητη ύλη για να τα καταφέρουν στις εξετάσεις.

    Στηρίζεται στη στυγνή μάθηση και στη χρησιμοθηρική εκπαίδευση.

    Η γνώση δεν είναι πια προσωπική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε μαθητή, δεν είναι γνώση για μάθηση αλλά για επιδόσεις, τυποποιημένη, που μόνο όσοι καταφέρουν να πειθαρχήσουν και να παπαγαλίσουν θα μπορέσουν να βγουν στην «αγορά».

    Οι φτωχότερες οικογένειες που δεν έχουν, ούτε στο ελάχιστο, τη δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά στα φροντιστήρια είναι πλέον οι «άτυχοι» τους οποίους το νέο σύστημα πετάει έξω.

    Αυτή επομένως η κατάληψη, δεν γίνεται λόγω της τεμπελιάς των μαθητών.

    Γίνεται με στόχο την βελτίωση της εκπαίδευσης και όχι την διακοπή της.

    Πολλοί είναι αυτοί που θα πουν «δεν κατάφεραν άλλοι να τα αλλάξουν όλα αυτά, επειδή το είπατε εσείς θα αλλάξει;».

    Σε αυτή τη θέση ένας είναι ο αντίλογος.

    Το πλέον γνωστό: ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ; ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΙ; Καθίστε και αναλογιστείτε το για λίγο.

    Πρέπει να παλεύει κανείς με νύχια και με δόντια για να διεκδικήσει τα δικαιώματα του, και όχι να γίνεται παθητικός δέκτης των παγιωμένων απόψεων αλλά και των δεδομένων περιστάσεων.

    Ζητάμε αλληλεγγύη από γονείς και καθηγητές, γιατί πρόκειται για μια οργανωμένη, με στόχο προσπάθεια και όχι μια επιπόλαια εφηβική έκρηξη.

    Με ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή