Εγκαταλείπει τον χώρο της σκηνοθεσίας για να γίνει κριτικός κινηματογράφου, εργάζεται στην εμβληματική «Επιθεώρηση Τέχνης» και άλλα προοδευτικά έντυπα και προχωρά στη βραχύβια έκδοση ενός δικού του περιοδικού.
Μεταπολιτευτικά συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας (Βήμα, Έθνος, Ελευθεροτυπία), όπου γράφει κινηματογραφικές κριτικές, επιφυλλίδες και πολιτικά σημειώματα, μέχρι το θάνατό του, μία μέρα σαν και σήμερα, πριν από 15 χρόνια. Ενδιάμεσα είχε συλληφθεί και βασανιστεί για την ιδεολογία του από τη δικτατορία, ενώ ξεχωρίζει και το σύντομο πέρασμά του από τη Βόρεια Αφρική, όπου είχε ακολουθήσει τον Πάμπλο, τον ηγέτη της 4ης διεθνούς, στα πρώτα χρόνια της Αλγερινής επανάστασης.
Στην επιμέλεια του αφιερώματος ο Βασίλης Κρίτσας και ο Χρήστος Αβραμίδης. Στο μοντάζ ο Περικλής Γκλικόπουλος.
Μεταπολιτευτικά συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας (Βήμα, Έθνος, Ελευθεροτυπία), όπου γράφει κινηματογραφικές κριτικές, επιφυλλίδες και πολιτικά σημειώματα, μέχρι το θάνατό του, μία μέρα σαν και σήμερα, πριν από 15 χρόνια. Ενδιάμεσα είχε συλληφθεί και βασανιστεί για την ιδεολογία του από τη δικτατορία, ενώ ξεχωρίζει και το σύντομο πέρασμά του από τη Βόρεια Αφρική, όπου είχε ακολουθήσει τον Πάμπλο, τον ηγέτη της 4ης διεθνούς, στα πρώτα χρόνια της Αλγερινής επανάστασης.
Στην επιμέλεια του αφιερώματος ο Βασίλης Κρίτσας και ο Χρήστος Αβραμίδης. Στο μοντάζ ο Περικλής Γκλικόπουλος.
Πηγή :pandiera
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου